Hoe kan ik bestellen?
Wanneer je jouw bestelling wenst te plaatsen, dien je enkele stappen te doorlopen voordat we jouw bestelling ontvangen.
STAP 1: Plaats je favoriete artikel(s) in jouw winkelmandje.
STAP 2: Vul jouw persoonlijke gegevens in, zodat we jou kunnen contacteren en jouw bestelling kunnen bezorgen op het door jou gekozen adres.
STAP 3: Je kan ervoor kiezen om jouw bestelling naar een ander adres te verzenden dan aangegeven in stap 2.
STAP 4: Controleer tot slot nog eens jouw bestelling alvorens je de betaling doorvoert.
STAP 5: kies een betaalmethode: overschrijving of elektronische betaling (bancontact, Mastercard, Visa, …) en volg de vervolgstappen.
Heb je een verkeerd artikel besteld of wil je toch liever een ander artikel?
Neem zo snel mogelijk contact op met ons via info@qush.be
Als je bestelling nog niet verzonden is, dan annuleren wij jouw bestelling, zodat je opnieuw een bestelling kan plaatsen.
Indien je bestelling wel al verzonden werd, kan je best het artikel dat je toch niet wenst retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor een snelle levering van jouw bestelling doen wij beroep op onze verzendpartner Bpost.
De levering (in België, Nederland en Duitsland) van jouw bestelling is volledig gratis.
Wat is de leveringstermijn?
Rekening houdend met jouw gekozen betaalmethode, voorzien we levering binnen 2 à 3 werkdagen.
Zodra jouw pakket bij ons vertrekt, krijg je steeds een verzendbevestiging met een track and trace.
In deze mail vind je een link waarmee je de exacte leveringsstatus van jouw pakket kan volgen.
Er kunnen steeds vertragende factoren zijn buiten Qush om, waar we geen vat op hebben.
Qush garandeert een 100% veilige online betaling dankzij de beveiligde SSL-verbinding.
Daarnaast is de online betaling ook heel eenvoudig. Mocht je toch problemen ondervinden, neem dan contact op met ons via info@qush.be
Hoe kan ik online betalen?
Kies een van onderstaande betaalmethoden om je bestelling te bevestigen.
We gaan meteen voor je aan de slag eens de betaling ons bereikt heeft.
- Betaling met Bancontact of Maestro
Je kan kiezen om je betaling uit te voeren met je Bancontactkaart (kaartlezer nodig) of via de Bancontact-app.
- Betaling met Visa of MasterCard
Bij deze betaalmethode wordt de verificatiecode van de kaart gevraagd (deze 3 cijfers vind je achteraan op jouw betaalkaart). Deze controle gaat na of je kaart niet gebruikt wordt door een ongeautoriseerd persoon. - Betaling met overschrijving
Je zal na je bestelling een e-mail ontvangen met een orderbevestiging en alle betaalinstructies. Bij een betaling met bankoverschrijving ontvangen wij jouw betaling niet onmiddellijk en duurt de leveringstermijn bijgevolg langer. Je hebt 10 dagen de tijd om jouw bestelling te betalen. Betaal je niet binnen de 10 dagen, dan wordt jouw bestelling automatisch geannuleerd. Weet dat het gemiddeld 3 werkdagen kan duren voordat wij jouw betaling effectief ontvangen hebben.
Wat als ik het foute bedrag overschreef?
Alvorens we jouw bestelling doorzetten, controleren we of de betaling correct gebeurd is. Indien we opmerken dat het bedrag afwijkt van de bestelling, zullen we jou hierover contacteren.
Kan ik een factuur ontvangen als particulier of als bedrijf?
Dat kan zeker. Stuur daarvoor een mail naar info@qush.be zodat we het nodige kunnen doen.
Vergeet niet om jouw BTW nummer mee te geven.
Over welke gegevens beschikken wij van jou?
Je deelt gegevens met ons op verschillende manieren. Wij gebruiken daarbij gegevens die we van jou ontvangen hebben, maar ook door onszelf verzamelde gegevens. Bijvoorbeeld gegevens over je bezoek aan onze website. Je bent niet verplicht om jouw persoonsgegevens vrij te geven, maar begrijpt dat het verlenen van bepaalde diensten onmogelijk wordt wanneer je de verwerking weigert. Je bent als enige verantwoordelijk voor de juistheid van die gegevens.
Anonieme gegevens
Dit zijn gegevens die je met ons deelt zonder registratie: IP-adres, surfgedrag, herkomst, zoektermen. We gebruiken deze gegevens voor het verzorgen en verbeteren van onze website. Dit houdt in dat we persoonsgegevens opnemen in anonieme statistieken, waaruit de identiteit van specifieke personen of bedrijven niet kunnen achterhaald worden.
Online bestellen of reserveren
Voor je bestelling of reservatie hebben we je naam, e-mailadres, adres(sen), betaalgegevens en je telefoonnummer nodig. Deze hebben we nodig voor de levering en facturatie van door jou bestelde producten, met als rechtsgrond het verstrekken van een dienst die door jou gevraagd werd. We gebruiken de gegevens om je bestelling bezorgen, je op de hoogte houden over je bestelling of reservatie of om je te contacteren bij vragen of opmerkingen over je bestelling.
Cookies
Qush wil elke bezoeker van de website zo goed mogelijk informeren over zijn rechten onder de Belgische wetgeving inzake cookies, en over welke cookies Qush gebruikt. Door de website te gebruiken gaat de bezoeker akkoord met het gebruik van cookies. Cookies helpen Qush om uw bezoek aan de website te optimaliseren, om technische keuzes te herinneren (bijvoorbeeld een taalkeuze, een nieuwsbrief, et cetera) en om u meer relevante diensten en aanbiedingen te tonen.
Als u de website van Qush wil consulteren, is het aan te raden dat de technische instellingen voor cookies ingeschakeld werden. Zonder ingeschakelde cookies kan Qush geen probleemloos bezoek op de website garanderen. Indien u de cookies liever niet wenst, bent u als bezoeker vrij om de cookies uit te schakelen.
Wij gebruiken cookies om uw bezoek aan onze website te verbeteren. De cookies die wij gebruiken zijn veilig. De informatie die we verzamelen met behulp van cookies helpt ons om eventuele fouten te identificeren of om u specifieke diensten te laten zien waarvan wij denken dat ze voor u van belang kunnen zijn.
Eenvoudig onderhoud
- Plaats de kussenhoes in de wasmachine op 40°.
- Nadien aan de lucht laten drogen (niet in de droogtrommel en niet strijken met stoom of een stoomstrijkijzer)
OF
- Los vuil afborstelen
- Sproei de stof in met een schoonmaakoplossing van water en zachte zeep
- Maak schoon d.m.v. een zachte borstel
- Laat de schoonmaakoplossing in de stof intrekken
- Spoel grondig af tot alle zeepresten verwijderd zijn
- Laat aan de lucht laten drogen
Tip: Hou je stof mooi door deze iedere maand met schoon water in te spuiten. Zo voorkom je dat het vuil in de stof trekt.
Hardnekkige vlekken
- Maak een oplossing van 240 ml chloorbleekmiddel en 60 ml zachte zeep op 3,8 liter schoon water.
- Gebruik een zachte borstel om schoon te maken.
- Laat het mengsel tot 15 minuten in de stof trekken.
- Grondig afspoelen tot alle zeepresten verwijderd zijn.
- Aan de lucht laten drogen.
- Herhaal indien nodig.
Productspecifiek reinigen
Chocoladevlekken
Vermeng 60 ml afwasmiddel op 3,8 liter water en spoel grondig af.
Bessen
Vermeng 60 ml afwasmiddel en 120 – 240 ml witte azijn op 3,8 liter water en spoel grondig af.
Kan ik mijn bestelling retour zenden?
Dat kan.
Jouw artikelen kunnen teruggezonden worden naar Qush, Koningshof 14, 9230 Wetteren.
Let erop dat je dit doet binnen de 30 dagen. Deze periode gaat in op het ogenblik van de levering op het adres dat is opgegeven door de klant.
Jouw bestelling retourneren is gratis (voor België en Nederland).
Stappenplan
- Mail jouw bestelorder naar info@qush.be en geef aan welk(e) artikel(en) je retourneert.
- Wij, Qush, bezorgen jou het retourlabel per mail.
- Pak de artikelen terug in de originele verpakking in.
- Kleef het verzendlabel op het pakket.
- Lever het pakket af bij een Bpost kantoor/punt of bij PostNL.
Hoe word ik terugbetaald als ik mijn aankoop retourneer?
Eens we jouw retourzending ontvangen hebben, controleren we de teruggezonden artikelen.
Indien de artikelen onbeschadigd terugbezorgd worden aan ons, storten we het bedrag binnen de 7 dagen terug op jouw rekening.